مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-02سياسي

نخستین مجوز تبدیل به احسن اراضی روستایی وقفی برای همدانی ها صادر شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با پیگیری های لازم همدان نخستین استانی است که  مجوز تبدیل به احسن اراضی روستایی وقفی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای آن صادر شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: با پیگیری های لازم همدان نخستین استانی است که  مجوز تبدیل به احسن اراضی روستایی وقفی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای آن صادر شده است.

حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در جلسه اجرای تبدیل به احسن اراضی وقفی پنج روستای کبودراهنگ، اظهار کرد: در اجرای طرح تبدیل به احسن اراضی وقفی روستایی رویکرد ما گره گشایی از مشکلات مردم و همراهی همه جانبه با روستاییان و صاحبان اراضی وقفی است.

وی افزود: با توجه به اینکه اراضی پنج روستای شهرستان کبودراهنگ وقفی است، در اجرای این مجوز پیشنهاد می دهیم که اراضی سهم موقوفه را یک جا به دهیاری ها بفروشیم یا در همان روستا به اندازه سهم اوقاف زمینی را به اوقاف بدهند.

حاجی زین العابدینی با اشاره به اینکه باید هر روستا نقشه های شمیم داشته باشد، تصریح کرد: روستاهای اورقین، حاتم آباد، داق داق آباد، مسجدین و علیصدر روستاهای دارای اراضی وقفی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مجوز تبدیل به احسن اراضی روستایی وقفی برای همدانی ها صادر شد

نخستین مجوز تبدیل به احسن اراضی روستایی وقفی برای همدانی ها صادر شد